czwartek, 24 kwietnia 2014

H&M sport style

Święta, święta i po świętach. Tyyyyle smakołyków, ciast, deserów, pysznych rarytasów.
Dzisiaj przychodzę do Was ze sportową kolekcją od H&M. Pomimo, że jestem zwolenniczką całorocznej aktywności fizycznej (już niedługo pojawi się u mnie post z różnymi jej rodzajami ;)) to wykorzystam fakt, że po świętach wiele osób postanawia "wziąć się za siebie i zacząć ćwiczyć" oraz to, że do wakacji zostało już niewiele czasu...
Pokażę Wam kilka rzeczy godnych uwagi, co więcej w naprawdę przystępnej cenie. Jeżeli zaczynacie ćwiczyć bądź chcecie przełamać sportową rutynę gorąco zachęcam do zaopatrzenia się w któreś z prezentowanych przeze mnie ciuszków. Jak wiadomo-"to jak wyglądamy przekłada się na to jak się czujemy", również na siłowni czy podczas porannego joggingu ;)

Zacznijmy od mojego niezbędnika...biustonosz sportowy
ZAWSZE mam problem w znalezieniu odpowiedniego biustonosza. Ten na siłownię musi być szczególnie wygodny, musi sprawiać, żeby wszystko pozostawało na swoim miejscu ;)
Ten poniżej mam i mogę go śmiało polecić. Jego cena to 79,99 zł.
Dla pań z mniejszym biustem znalazłam zamienniki, trochę tańsze, ale za to mniej solidne.

                                         (również w kolorze czarnym)       59,99 zł

                                                                                          59,99 zł

                                         (dostępny w różnych kolorach)    39,99 zł

Kolejną rzeczą, bez której ani rusz jest koszulka (no chyba, że nasze brzuchy są już tak wyrzeźbione, że nie potrzeba nam nic zakrywać;))
Zwykła bez rękawów. Przylegająca, w kolorze czarnym. A jak powszechnie wiadomo czarny wyszczupla ;) Mam taką w kolorze fioletowym. Kupiłam ją już jakiś czas temu, ale wiem, że teraz również znajdziemy ją w różnych wersjach kolorystycznych.
                                                                                          39,99 zł

Kolejna będzie bluzeczka, idealna na zumbę. Nie krępuje ruchów nawet przy największych wygibasach. Rozglądam się za taką.

                                                                                          49,99 zł

Na dworze coraz cieplej, więc trzeba wskakiwać w spodenki! W H&M znajdziemy naprawdę fajne szorty, w różnych kolorach. W któryś z najbliższych dni będą moje :) Tym razem pokażę wszystkie wersje kolorystyczne, bo są naprawdę świetne.





                                                                                       39,99 zł!!!

Gdyby jednak ktoś wolał coś dłuższego to teraz pora na legginsy.


                                                                                          99,99 zł

W podobne legginsy (jak poniższe) ostatnio się zaopatrzyłam, jednakże znalazłam trochę tańszą wersję.

                                                                                          79,99 zł

                                                                                          79,99 zł

A teraz coś dla zwolenniczek jogi. Ciuszki stworzone specjalnie dla kobiet lubiących ten rodzaj aktywności. Bardzo stylowy i prosty krój.

                                                                                          59,99 zł

                                                                                        129,99 zł
                                                                                          39,99 zł

                                                                                          59,99 zł

Udanego treningu! :)

10 komentarzy:

  1. Ciekawe muszę tam zobaczyć może mnie trochę zmotywują do sportu :-)
    Ciekawy blog , obserwujemy ,?:-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam problemy z biustonoszami i mam 2 sportowe- 1 z H&M, a 2 z Nike;P
    Ciekawy post;P
    Pozdrawiam i zapraszam do sb:P
    http://swiat-anuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam takiego biustonoszu ale musze sobie sprezentowac :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. H&M ma bardzo dobrą sportową linię, lubię ich ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawt nie wiedzialałam,że takie fajne ciuchy tam maja musze sie tam udac:)
    obserwuje i licze na rewanż:)
    lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jee, spodenki! :D te topy też jest fajne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te różowe spodenki do mnie przemawiają jak nie wiem co. Może powinnam zacząć ćwiczyć. O jejku, z takimi szortami na pewno!

    Zapraszam na blog recenzencki:
    http://recenzujemy-dziela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Od października zeszłego roku czekałam na sportową kolekcję h&m, jest to ciekawa alternatywa dla sportowych gigantów, jednak materiałowo póki co nie polecieli, stosunek cena/jakość nie porywa, np. w 4F można za podobne ceny kupić ubrania sportowe, a będą półkę ( jak nie dwie ) wyżej ;)
    pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te spodenki <3
    http://zaaczaroowanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń